NÄR SKA VI VÅGA?

Ja herregud. Jag har precis skrivit en låt. Haha, ja en låt. Började bara skriva, gjorde det till verser och refränger. och nu ligger den där. Vad kan jag säga? Den är som något Melissa Horn skulle kunna sjunga. Samma stil, om ni förstår. Nu vet jag bara inte vad jag ska göra med den, haha. Funderar på att lyssna på en jäkla massa låtars melodier, och hitta någon melodi som skulle passa. För det kan jag då inte göra själv. Gud, man är ju inte direkt någon talang inom musiken om jag säger så. Endast ett under att jag fick ihop en låt, haha. Först och främst ska jag skriva in den på datan, för känner jag mig själv kommer jag att lyckas med å slarva bort pappret.


Vet ni vad jag tycker är bäst med musik?
Jo, när man lyssnar på musik hör man inte sina egna tankar lika högt.


.

Kommentarer
Postat av: Maddee

Om du skulle vilja ha hjälp med att hitta en egen melodi till din sång, skulle jag kunna hjälpa dig :)

jag är en vän till isa :)

jag kan spela piano och gitarr + många andra instrument...



Du kan juh höra av dig om du vill :)

2010-01-09 @ 18:49:12
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/
Postat av: JennyLindström

åh, vore skit kul! :) får se hur jag gör, kanske hör av mig, får se ;) :)

2010-01-09 @ 22:09:27
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0