LET ME BE FREE.

har haft ont i huvet hela dagen idag, och det känns som att jag har feber, men jag har de inte. as konstigt. har iaf inte gjort nått speciellt. men ja, vaknade halv fem, gick och lag mig halv åtta så. ingen kommentar på det.
imorrn, eller egentligen idag eftersom att klockan är efter tolv, ska vi åka in på brynäs-färjestad. men om jag mår som jag mår nu när jag vaknar, så lär det bli så att jag stannar hemma. och det är inte great!!! -.-
men, hoppas på att jag mår bra när jag vaknar, för jag vill banne mig se färjestad! ♥

adioooos! ♥

.
brunnet?


Kommentarer
Postat av: Bea

gud vad fint jenny :D!!!

2010-01-09 @ 19:33:43
Postat av: JennyLindström

tack så mkt :D fast jag har inte färgat det, har bara satt upp det blonda x) <3

2010-01-09 @ 22:07:43
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0