JAG HÖRDE ALLA VISKA OM NATTEN, DOM VISSTE VAD SOM HADE HÄNT.

Idag har jag knäppt korten till bilden (Y). Kommer att ha tre kort som det kommer att stå olika saker i/på x). Kommer en bild sen när vi har visat upp det på bilden... vilket blir vecka 9, hahah. Hoppas på att det blir bra, och att man får ha tre olika bilder, typ som ett litet litet kollage. Låten jag har valt är Pink-Glitter In The Air. Måste bara skriva ut bilderna på något sätt, får väl göra det i skolan. Våran skrivare har varit trasig hur länge som helst, inte great!
Aja, nu ska jag ner och kolla på en annan del av köping, hehe. Sen ska jag redigera den sista bilden. Och sen blir det nog sängen.

Tjaaaa! ♥

.
Trött på kylan, sommar nu tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0