IS THAT ALLRIGHT, YEAH?

tjaaaaa! gick och lag mig 07.00. imorse, vaknade 16.30., hahahaa fy fan! måste göra en ändring på det här känner jag. imorrn får jag ställa klockan på typ..12, kanske. känns inte som att jag kommer att hinna med så mycket idag heller, eftersom att klockan redan är tjugo i sex. fast ja, tror inte att jag skulle ha gjort så mycket annat heller eftersom att jag har asss ont i halsen, och inatt kändes det som att jag hade feber ;S, inte great!

Ja, vm-brons till sverige också, klart värda det, minst! Och guldet gick till usa. men jag tycker ändå inte att man kan säga att dom är det bästa laget, nej... canada är endå i en egen klass. när det är ca2 minuter kvar, kommer dom igen, igen! det finns bara ett lag i denna värld som kan göra något sådant, canada. jag skulle kalla det tur att usa vann.

tjarååå! ♥

.
                         bögen                         sötan                         tufflan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0