IF I COULD, I WOULD.

Om en vecka börjar skolan. Inget jag ser fram emot vill jag lova. Inte ett dugg taggad, och nu är det den viktigaste terminen som ligger framför mig. Ska knodda på som satan!
Idag har jag inte heller gjort ett skit. Faktiskt så tycker jag att det är väldigt skönt, eftersom att jag vet hur stressigt det kommer att bli sen. Så ja, jag nöjer mig med att bara vara hemma just nu. Och äntligen så har jag börjat läsa twilight, som jag lånade från isa för aslänge sen. Eller jag började läsa den direkt, men blev så mycket i skolan och så, så den har legat i bokhyllan ett bra tag. Men nu kan jag bara inte sluta! Den är underbar! Kanske går och läser lite nu faktiskt. Hahahaha, det där låter inte alls som mig, jag läser liksom aldrig böcker. Men det säger ju en hel del om hur bra den är ;).

Och ja Isa, om det är så att du vill ha tillbaka boken nu, så får du säga till :).

Byyyeee! ♥
.
när det är svåra dagar som ligger framför oss får vi ta till det där modet,
som vi hittar även fast vi själva inte vet hur.



Kommentarer
Postat av: Isa

det är luugnt, har ju redan läst den så det är bara att du lämnar tillbaka den när du är klar ;) den är grym! man blir nästan mer kär i edward i boken än i filmen för han är så mystisk ;) tihi

2010-01-05 @ 22:37:19
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: JennyLindström

okej (Y) Jaaa, men eller hur! ;D grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr på honom säger jag bara! ;)

2010-01-06 @ 01:00:04
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: Isa

jahaadu, RAWR! :]

2010-01-06 @ 21:35:45
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0