HUNGRIG !!!!!!

Damn! Klockan är 22.26 och jag blev helt plötsligt as hungrig. Min mage krampar verkligen ;O. Hm... jag har nu ett problem. Jag vet inte om jag ska gå och sova eller om jag ska ner och floska i mig en macka eller nått. Lite fett till gör väl ändå inge? Neeeej. Hahahha! aaaaaauuuucchhh, de krampar verkligen ;<.Nej, nu ska jag ner och göra mig ännu tjockare, är så stolt över mig själv, huhu x(. Måste bli smal till sommaren, måååååste!

Goodbye and Goodnight! :*

.
Hehehhe, tjaaaaaaaaa gunnar/gunhild/bögen/tönten/lillebror/fjollan/retard... ja, jag kallar honom vad jag vill.
Jag vet endå att han älskar mig mest av alla, den dryge fan!
Men ja, jag älskar honom också faktiskt lite.. eller nej mycket.
Min älskade lillebror! ♥
(Nu kommer han å sitta nere å dryga mot mig när jag äter, och sen kommer han gå upp när jag gör de, åsså kommer han att mjaua så att jag inte kan sova, ceeepppeee! ♥)


Kommentarer
Postat av: Bilalaida

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2012-08-20 @ 09:45:46
URL: http://bilalaida.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0