HÄR FINNS DU KVAR.

Hallå där! Äntligen är det fredag. Fast dom här fyra dagarna i skolan har gått fort, great! I helgen så ska jag bara vara hemma. Känns faktiskt som att jag inte vill göra nått endå, så blir skönt. Jag ska nog börja med bild uppgiften. Är faktiskt taggad till å göra den. Man ska välja en låt och sedan göra en bild, som på något sätt speglar låten. Man fick fota, det kommer jag att göra. Delvis för att jag inte kan måla och sen älskar jag ju att fota också, så ja. Jag har typ tusen låtar och ideér. Men måste bestämma mig för en, det är inte lätt. Och det blir inte lättare när man vet att man ska visa upp det för klassen heller. För då vill man, eller iaf inte jag, göra det så personligt som jag skulle kunna göra det. Hm... lär fundera igenom det här. Har tänkt att jag ska ta lite bilder imorrn. Och får se vilken idé som funkar bäst då. Jag tror iaf att jag vill ha en låt av antingen Lars Winnerbäck, Melissa Horn eller Pink, eftersom att dom är mina favoriter. Texterna säger jag bara, texterna ♥.

Heeeejs!

.
Jag älskar att fota. Man tänker på inget annat än just det som man själv vill.
Det man själv vill fånga, komma ihåg. Man får en bild, och den stannar kvar.
Man väljer det man själv vill ha i världen. Man skapar sin egna verklighet.
Och en bild säger mer än tusen ord.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0