EVEN I KNOW THAT.

Och så var det måndag igen. Helgerna går alldeles för fort! Skolan idag gick skapligt fort. Var as taggad till idrotten, handboll... men ja, självklart ska den där människan på en. Är så trött på honom så det är inte är sant! ;S. Aja, efter skolan blev det showmöte. Sen gick jag och Fanny och solade, mycket skönt. Tog fyra bussen hem och nu har jag inte gjort så mycket men ska snart plugga lite fysik. Inte för att jag fattar nått men men.

Och vet ni då. Jag läste nyss lite bloggar och så. Då läste jag i ens blogg, nämner inga namn, att det inte är okej att vara ''deppig''. Eller visst, det stod inte precis så, men det var så man, iaf jag, tog det. Man lever bara en gång, och på denna gång är det tydligen inte okej att vara ''deppig''. Iaf inte länge. Så inga mer sådana inlägg här. Nu håller jag allt för mig själv. Mmm...

Tjaaaråå! ♥

.
En skapligt gammal bild på mig och Fenny, från när vi va och solade förr någon gång!


Kommentarer
Postat av: Isa

jag vill bara att du ska veta, att OM det var min blogg du menade, jag skrev "livet är för kort för att gå runt och deppa hela tiden" så var det mer som en peppning till mig själv. ledsen om det missuppfattades<3

2010-01-26 @ 16:57:41
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0