DU FÅR MIG ATT LE SOM INGEN ANNAN KAN.

Hehe, vad kan jag säga? Det blir värre. Gick och lag mig klockan nio imorse, vaknade sju ikväll. Herregud. Så jag har alltså sovit hela dagen. Men är glaad, för nu har jag och andreas bytt säng så att jag har dom två som är likadana. Har varit as drygt förut, eftersom att ena sängen har varit liiite högre än den andra. Men nu är de lika högt! Great(Y). Imorrn så kommer förhopningsvis nichole hit, gud vad jag saknar människan! Hoppas verkligen på att hon kommer, vi måste verkligen ta igen en jäkla massa prat, hehe ;).

Tjaaaaaråååå! ♥
.
Är du en av dem som var där när det hände
Eller saknar du nån du en gång trodde du kände
Är du en av dem som gråter när ingen ser på
Är du en av dem som berörs ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0