DU ÄR ALLT JAG INTE TRODDE ATT DU VA.

Om man en gång har älskat en person så gör man det alltid. Det är inte sant. En person som man en gång har älskat kan man till och med börja hata. För en person kan senare i livet visa sig vara något helt annat emot vad man trodde. En person kan visa sig vara enbart dålig, falsk och allt du någonsin inte har tänk om den personen.
När man sedan innser att personen inte är den du trodde, så kan man antingen rasa eller så förstår man att det är den som förlorar på det. I det här fallet annser jag att det är du som har förlorat något, inte jag. Jag vann något. Jag förstår nu att man först kan älska och sen hata en person. Känslor varar inte för evigt, så är det bara och det får man lära sig att leva med. Det gör jag. Jag lär mig, och du ska veta att jag har lärt mig hur du spelar nu.
Så, sorry dude... men jag kan ärligt säga att jag är bättre än dig och ditt falska sätt.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0