DAYDREAMS.

Hola! Skolan idag var lite kul faktiskt, iaf bilden... haha fy fan va man kan skratta! x'). När jag kom hem från skolan så la jag mig framför tvn, jag ställde alarm på mobilen eftersom att jag tänkte att jag kanske somnar. Vilket jag gjorde. Så kvart över sex vaknade jag av fonen. Då böt jag om och sen blev det gympa. Haha, as kul! xD (Y). Kom hem någon gång strax efter åtta. Kollade lite på tv sen blev det duschen! Och nu sitter jag här och pluggar fysik. Blir väl sängen inom en snar framtid tror jag allt! haha x).

Adios! ♥

.  .  .  .
You don't know who I am. So just let me go, let me go...

Kommentarer
Postat av: Ronja

sv; visst är han ^^ (y)

2010-01-27 @ 16:25:29
URL: http://rooonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0