BUT YOU DID.

Sov hos isa inatt, det gjorde även josef och joey. Jag och isa somnade väl vid halv sju imorse. Snacka om att man har mycket minnen ihop, åh :'). Jag gick hem idag vid halv fyra, känner mig jätte duktig som gick när jag hade kunnat fått skjuts av joey, haha! Annars så har jag inte gjort något idag, men gud det är så skönt. Jag orkar aldrig göra nått längre, men det stör mig knappt. Man behöver liksom inte alltid vara i farten och överallt. Man kan bara få vara.
Ush, jag måste verkligen köpa ny mobil, min är helt cp nu asså. Har kommit på att den ibland inte visar om jag har nått missat samtal, as konstigt :S. Och jag som älskar min mobil...

Heeeejs! ♥

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0