ANYONE CAN FEEL LIKE THAT.

Hallå där! Onsdag idag. Vilket betyder att jag sökte till gymnasiet imorse. Skönt att det är klart! I skolan hände det väl inte så jätte mycket. Blev utkasstad i snön, inte så great! Och juste, jag snusade också, as coolt! HAHA! nej men det var snuskigt som fan efter ett tag, men tycker jag var duktig som hade den bra länge! xO.
När jag kom hem somnade jag, hehe. Mamma väckte mig när vi skulle äta, och efter det har jag suttit här. Älskade dator ♥ haha, skulle nog inte klara mig utan datorn. Usha Usha! Och det snöar idag, s.n.ö.a.r! Det om något är inte great. Hatar skiten, jag vill ha vår vår vår! Nej men nu ska jag sluta whina, hehe ;>.

Tjaaarråå! ♥

.
Hahahahah, skit ful bild!
Men iaf så var den enormt saknade evelina tillbaka idag! (Y)

 

Kommentarer
Postat av: evelina

vilken jävla bild då xd hahah

2010-01-27 @ 21:18:33
URL: http://philiparbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0