ALLT SOM ÄR BRA MED MIG HAR JAG FÖRMÅGAN ATT GLÖMMA BORT.

Lördag, och jag vaknade klockan åtta idag. wtf liksom?! det är inte likt mig. Men jag har väl kommit in i en sån här period när jag inte kan sova, igen. As drygt. Har bara vart hemma idag. Inte gjort något som är värt att ta upp här. Om ungefär en halvtimme ska jag och mamma till mormor och morfar och äta. Så borde väl gå och fixa mig lite nu känns det som, skabb som man är. Rolig lördag kväll va? haha, kanske inte men jag orkar inte göra nått.
Är hela tiden trött, men kan aldrig sova, perfect match... verkligen.

Nu har jag nog bestämmt mig för vilken låt jag ska på bilden också. Jag fastnade för låten första gången jag hörde den och har inte tröttnat på den än. Och gud, den är helt underbart bra!

Herrrå! ♥

.
Jag är vekrligen trött på alla jul-grejer.
Vill ha sommar nu!

Kommentarer
Postat av: Syverelina

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-04-07 @ 11:33:39
URL: http://syverelina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0