2010 BAH.

I torsdags, nyårsafton, så blev det ju alltså fest hos milla. Va riktigt kul kan jag säga! och nyårskyssen fick isa och josef. dock så är jag jävligt förbannad över att det var någon/några som baxade en del grejer... bl.a. mitt ungdomskort som det var 15 jävla resor kvar på. riktigt dålig stil tycker jag! men ja, inget man kan göra åt saken, bara riktigt kul om det skulle komma fram vilka de va.
igår så vaknade jag,fanny och nichole mellan ett och två någon gång,hos mig. vi gjorde absolut ingenting under hela dagen. dom sov över här inatt också och åkte hem för någon timme sen. är nog världens bästa dom där 2! ♥

och jag fick endast 2 bilder på nyår, orkade inte springa runt med kameran ;>

tjaaaaarå!♥
.
så där såg jag ut på nyår! fast håret utsläppt. kallt som fan vill jag lova.
hahhaha, ser jumbo fet ut på bilden me.
(fast ja, hade ju en annan jacka också xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0