THIS IS THE LIFE.

Äntligen kommer jag in på bloggen! Igår stod det bara ERROR varenda gång jag försökte logga in, cepe. Idag var det i alla fall dags för nationella läsförståelsen i svenska. Jag hann svara på allt iaf, men svårt att säga hur det gick. Det får väl framtiden visa. Annars så har det inte hänt mycket idag.
Nu sitter jag här och lyssnar på Big Big World, man får en härlig barndomskänsla, haha! :'). Ska sitta här ett tag till och sen ska jag nog plugga på geografin. Och vid sju kommer Karin och då blir det gympa för hela slanten! (Y).
Tjaarråå! ♥

.
And some nights you're breathing fire,
And some nights you're carved in ice,
Some nights you're like nothing I've ever
Seen before, or will again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0