SVARA RAKT FRÅN HJÄRTAT NU.

Omg. När jag kom hem idag så ringde jag först nichole<3. Sen så vid fyra gick jag och lag mig för att sova en stund. Jag vaknade klockan åtta. Herregud, jag förstår inte. Kan inte sova på nätter, det går bara inte. Sen sover jag när jag kommer hem för då är jag helt slut. Aja. När jag vaknade fick jag panik för att klockan var så mycket och jag var tvungen för att läsa ut min roman idag, hade 100 sidor kvar... men nu är den utläst!
För tillfället sitter jag här och lyssnar på underbara Kent. Sveriges kanske bästa band? Skulle nog tro det.
Och det känns inte som att jag kommer att kunna gå och lägga mig inom dom 3 närmaste timmarna. Great, verkligen. Tur att OS är så att det finns nått att göra iaf!

Adios! ♥

You don't know what you do
Everytime you walk into the room
I'm afraid to move

I'm weak, it's true
I'm just scared to know the ending
Do you see me too?

.
Herregud... x') ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0