SHOW ME LOVE.

Idag har jag inte gjort mycket alls (vilket jag aldrig gör på helgerna längre). Var ute och pullsade i snön ett tag, ytterst bra träning, sjukt jobbigt! Sen blev det in och äta, haha, lägga till de lilla man hade bränt bort med ännu mer?. Sen så duschade jag och fönade håret på rekord-tid. Typ en kvart? Det är sjukt! Åkte ner till tierp med mamma och brorsan, hyrde filmer som jag och brorsan ska se på!
När vi kom hem blev det melodifestivalen. Andreas Johnson är någon jag började älska när jag gick i 4an 5an eller 6an. Och ja fan, jag älskar honom fortfarande! xD. Final gick han till, great!
Kollade på dam-kronorna sen. Men inte hela, tycker det är ganska tråkigt när dom knappt får röra varandra utan att få utvisning...

Nu ska jag kolla på filmerna med broder!

Tjaa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0