SHAKE WHAT YA MAMA GAVE YA!

Ny vecka! Nytt pluggande, ush. Dagen har gått fort, som alla dagar gör. På livskunskapen grejade vi med tröjorna. Bestämde tryck och ganska mycket annat blev gjort, great! Ann-Marie sa att hon kunde hjälpa mig och isa också eftersom att vi inte fattar mycket av dom där papperna, great! Annars så har dagen varit precis som vanligt. Bandy på idrotten, var inte lika kul som i torsdags, men de dög. Nu ska jag sitta här ett tag och senare ska jag plugga som satan. Prov imorrn med henke, prov på torsdag med henke och senast på fredag ska en bokrecesion in till honom. Snubben är galen! + att man har andra läxor, jag längtar verkligen till nästa vecka!

Min mobil dampar verkligen hela tiden nu.
Har haft den i 2 år, så kanske dags för en ny, hehe.

Tjaaa! ♥

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0