KOM IHÅG MIG DÅ LALALA.

Blev hemma idag, förkyld som man är. (och ja, + den ljuvliga huvudvärken som man inte får glömma.) Har bara legat nere på soffan framför tvn hela dagen. Känner mig verkligen superfresh, haha! Ikväll skulle det ju ha varit gympa med, men blev ingen för mig dårå, de suger! Just nu lyssnar jag på världens bästa Lars Winnerbäck, så grymt bra låtar, man får riktig sommarkänsla. Vilket påminner mig om att det var plus grader ute idag.(Y) hehe, vårlängtan är verkligen enorm!!! Men nu är det ju februari med, det går fort!

Heeejjs! ♥

,
Please don't hold me down.


Kommentarer
Postat av: Saidirmelin

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-12-12 @ 21:38:11
URL: http://saidirmelin.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0