I NEED MY TIME TO BE ALONE.

Hallu! var ett tag sen nu. I fredags så kom älskade nichole till tierp. Hon har varit i tierp tills i tisdags då vi åkte hem till henne, så sitter hos henne just nu. Och hon ligger på golvet och dammsuger, härlig syn x).
I helgen så har vi gjort en jävla massa iaf, hehe. As kul! Har verkligen saknat människan!
Sover hos henne inatt med och sen åker vi nog till mig imorrn.

Tjaarå! ♥

Ibland så är det så att människor är helt emot det man trodde. Det kan vara både positivt och negativt.
En människa har visat sig vara helt annorlunda emot vad jag trodde.
Den här människan trodde jag aldrig att jag skulle prata med dethär om, nu vet den mer än någon annan.
Jag litar på denhär människan, och tror faktiskt inte att jag kommer att ångra det.
10 månader idag. Saknaden blir större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0