SÅ KAN DE VA.

Nå tidsfördriv bara...

När du ser dethär har du blivit utmanad att göra samma sak. Skriv 60 sanningar om dig.

1. jag saknar fotbollen
2. jag ville egentligen aldrig sluta
3. sommaren är det bästa jag vet
4. jag är sjukt trött på skolan
5. 9A:4 är världens bästa klass... men jag skulle kunna klara mig utan någon, om man säger så
6. det ska bli skönt med kanske lite nytt folk efter sommaren
7. men jag kommer endå att sakna klassen såklart
8. jag har sökt till barn och fritid
9. jag gjorde det för att jag vill läsa psykologi
10. jag vill läsa det för att förstå hur människan tänker i vissa situationer
11. jag känner verkligen att jag har valt rätt
12. jag saknar nichole
13. jag är rädd för att förlora en del människor när man inte längre kommer att gå i samma klass
14. jag tycker det är jätte skönt att jag och eve har hittat mer tillbaka till varandra, så känner jag iaf
15. enda sedan förskolan har jag sett henne som en av mina bästa vänner
16. det kommer jag nog alltid att göra
17. isa och jag bildar ett team som heter ''the kinky kinks''
18. vi kan skratta åt allt tsm
19. det är något jag kommer att sakna efter nian
20. fanny är en av dom roligaste personerna jag känner
21. jag vill aldrig mista henne
22. jag saknar hockeyn med henne...
23. jag saknar att umgås med ronja
24. jag uppskattar min familj och min släkt något enormt
25. även mina närmsta vänner
26. jag har bara varit kär en gång
27. vilket jag nu inte ens förstår, hahah
28. musik är det bästa jag vet
29. texten gör om jag fastnar för en låt eller inte
30. jag har älskat pinks musik sen ca 4an
31. och jag gör det fortfarande
32. jag vill ha en gitarr
33. jag älskar att foto
34. jag ser de som ett sätt att kunna skapa sin egna värld
35. jag har kanske världens största släkt känns det som
36. på båda sidor
37. trots att vi ofta bråkar, så skulle jag aldrig klara mig utan min brorsa
38. jag anser min moster som en av mina bästa vänner
39. min mormor är en av dom roligaste jag vet
40. jag är rädd för att förlora dom jag älskar
41. jag är rädd för att bli ensam
42. egentligen vet jag inte om det finns någon som jag litar på till 100%, och undrar man varför, kan man fråga
43. jag vet mycket om mig själv
44. men endå så lite
45. jag lever i nuet
46. påverkas av det som har vart
47. och är rädd för framtiden
48. jag tror på andar
49. jag kommer ofta på mig själv att jag bara sitter och stirrar rakt fram och tänker
50. jag kan göra det hur länge som helst
51. även fast mörkret skrämmer mig så älskar jag det
52. jag anser att man då slipper se omvärlden, på åtminstonde ett sätt
53. jag anser att livet och verkligheten är två skilda saker
54. livet är vad man gör det till
55. men verkligheten kan man inte ändra på
56. jag undrar om det finns ett öde
57. och är det då en mening med allt som händer?
58. det tror jag verkligen inte
59. jag ska flytta från tierp så fort jag kan
60. jag saknar pappa


Kommentarer
Postat av: Isa

vårat team kommer att finnas kvar i resten av våra liv! :') <3

2010-02-03 @ 20:27:29
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: ronja

åh, jag saknar dig något enormt. jag tycker att vi borde bestämma en dag då vi kan leka! :)<3

2010-02-03 @ 22:23:59
URL: http://rooonjis.blogg.se/
Postat av: JennyLindström

Isa: Tha kinky kinkz 4ever! <3

Ronja: Det tkr jag med! (: <3

2010-02-04 @ 00:38:09
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0