HALF OF MY HEART.

Alla hjärtansdag. En helt vanlig dag för mig. Eller som jag och isa kallar det, äckeldagen. Hehe ;> . Men jag överlevde den ensam ännu ett år iaf. great...
Aja, skitsamma. Har inte gjort ett dugg idag. Kom på nu att jag skulle ha läst min bok i helgen vilket jag totalt hade glömt bort. Blir väll att jag sitter här ett tag nu och sen läser jag väll lite ur den. Måste lägga mig i skaplig tid också. Underbara skolan imorrn ju, underbara -.- . Nästa vecka är det lov iaf, ska bli skönt!

Make Love! ♥ (xD)

.
Maybe I know somewhere deep in my soul that love never lasts.
And we've got to find other ways to make it alone.
Keep a straight face.
And I've always lived like this keeping a comfortable distance.
And up until now I had sworn to myself that I'm content with loneliness.
Because none of it was ever worth the risk.


Kommentarer
Postat av: Nikolaimona

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-02-04 @ 12:47:28
URL: http://nikolaimona.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0