GRÅT UT KÄRA DU, DET ÄR LIKA BRA.

Underbara fredag, finns inget härligare!
Idag på mentorstiden bestämde vi vilka tryck vi ska ha på våra avslutsningströjor (juste, jag och isa håller i de). På framsidan blev det: Sämst på test, Bäst på fest. Och på baksidan: Våra värsta år. Tycker verkligen inte om det på baksidan... Kan ju verkligen säga att det blev grupptrycket där ifrån killarna. Även om dom inte erkänner de! usha! Aja, blev bra i fram iaf (Y). Sista lektionen hade vi prov, vet inte hur de gick. Inte mer än G iaf. Slutade vid ett, eller när man blev klar med provet. Så då flummade vi runt i salongen där friends säljde fika, kramar och pussar! hehe.

Ikväll ska jag bara vara hemma. Blir fredagsmys med mamma! ♥ Måste även läsa min bok som jag ska göra en recension på nästa vecka. Har inte ens läst halva, inte great! :|

Peace! ♥ (hehe)

.
Peyman va och hälsade på idag en stund också, great! ♥
(bilden är inte från idag)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0