DET FINNS BARA EN SOM VET HUR DU SKA LEVA OCH DET ÄR DU.

Dagen började alltså med nationella, uppstats. Vi hade tre timmar på oss, jag blev klar efter typ en timme, sen renskrev jag också. Annars så har dagen gått otroligt fort, kom på nu att jag inte har haft nån mer lektion än idrotten idag. HAHA! Först nationella ju som höll på till elva, sen fick vi lunch. Och efter lunchen har vi språk, vilket jag för tillfället inte har. Och sen var det bara idrott, som var as rolig! (Y). När jag kom hem pluggade jag lite, sen sov jag. Sen jag vaknade har jag pluggat ännu mer och nu sitter jag här. Ska snart plugga lite till och sen får de gå som de går!

Make Love! ♥ (HAHAHAH)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0