LIVING IN A WINTERLAND.

Är det en ny istid påväg, eller vad är det frågan om egentligen? Fick verkligen en chock när jag kollade ut genom fönstret imorse. Ush, man har varit irriterad hela dagen pga snön. Jag hatar slasket, kylan och att det är vit överallt igen. Jag hatar vintern! Det skulle ju bli vår nu, det var ju vår nu. Aja. Nog om det. Hade nationella i matte idag. Svårt att veta hur det gick, men känns bättre än förra iaf. Va till tandläkaren också. Blir ingen tandställning (Y). Ska istället ta bort en tand, huehue. Finns inte mycket mer att säga om dagen, eller jo, om exakt 2 månader fyller jag! (viktigt)

Peace! ♥

Solen får mer än gärna komma tillbaka! nu!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0