I'M TRYING TO FIND MY PLACE.

Skolan idag gick skapligt fort. Var kvar efter med fanny, bea, isa och emma och gjorde muski pp-grej. Tog fyra bussen hem så har kanske vart hemma en timme. Snart ska jag plugga på engelskaglosorna åsså ska jag försöka somna tidigt för en gångs skull. För imorgon börjar vi dagen med mattenationella i 80 minuter, precis efter det musik redovisningen, sen engelska och då har vi ju glosor + att vi ska börja med den sociala delen i nationella. Tuff förmiddag känns det som där, härligt på en fredag, really.
Ge mig en systemkamera, någon? tack!

Peace! ♥

Hihi, hittade lite gamla bilder. Båda ser höga ut (Y)

..

Kommentarer
Postat av: Isa

HAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!! jag dör vad fult xDDDDDDD

2010-04-15 @ 22:33:51
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: JennyLindström

Hahahah, sexig pose ;D

2010-04-16 @ 15:32:01
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0