RIKTIGT LÄNGE SEN NU!

Meeen tjena! Nu va det verkligen länge sen jag skrev så kände att de va dags.
Iaf så har jag väl spenderat den senaste tiden med nichole och så. :) Vi gör allt, ingenting och pratar, mycket, vilket är så otroligt skönt. Har fått ur mig så mycket som har suttit så länge... Hon kan förstå, åtminstonde mer än många andra.
Imorrn så blir det först skola, och sen så ska nichole sova hos mig. Mamma åker till ullared och kommer hem på fredag. Vad jag och nichole hittar på, på dagen får vi se! :)

Heeeej då! ♥

.
Det finns så mycket som jag vill säga, få ur mig till dig. 
Jag önskar att jag kunde få svar och gå vidare.
Jag kommer aldrig att glömma eller älska dig mindre.
Och min saknad blir bara större för varje dag som går.
En fråga och ett ärligt svar, det är allt jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0