EN SUPER HELG! :D

Fredag: Först skolan dårå. Efter skolan drog jag och Nichole till Gävle. Sen när vi skulle ta tåget hem så trode vi att de inte skulle komma nått mer upptåg, så vi trode att vi skulle  få sova på perrongen.. Men sen så kom det ett... Hahaha, klockan va typ halv åtta och vi trodde seriöst att det inte skulle komma nått mer upptåg? xD
När vi kom till tierp va vi med ellan,joey,kevin,oskar och linus. Och sen kolla vi på nån dålig film på unkan x). Vi tog ett bussen hem till mig och somna vid två.

Lördag: Tre Månader!
Vi vaknade hos mig. Åt frukost, duschade och allt som hör till. Sen åkte vi till tierp vid två. Vid fyra åkte vi till österbybruk... va där till åtta, sen till tierp. Och tog bussen hem till mig. Åt tacos när vi kom hem till mig (Y).

Söndag: Vaknade vid elva. Låg och pratade och skrattade som fan ett bra tag, sen gick vi ner och åt frukost och fixade oss och tog bussen till tierp vid två. Då gick vi och solade, och sen blevde mjukglass(Y) Sen blev det hockey... men bara en period. Vi gick till central istället och pratade. Åkte hem vid halv sju. Och sen dess har vi väl suttit här och nu ska vi ner och duscha och sen blir det nog film!


.


Kommentarer
Postat av: ronja

vad är 3 månader? :)<3

2009-09-21 @ 17:06:40
URL: http://rooonjis.blogg.se/
Postat av: JennyLindström

Jag och nichole har kännt varandra i tre månader idag :P <3

2009-09-30 @ 23:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0