VÄRLDENS HUVUDVÄRK + EN DRYG KATT SOM MJAUAR FÖR ATT DEN HAR TRÅKIGT BLIR INTE NÅGOT ROLIGT TSM.

Tjaaa! Idag har jag vart hemma. Har haft sjukt ont i huvet hela dagen, och det har inte gått över ännu, fast lite bättre är de iaf. Hoppas på att det är borta imorrn. Fast det blir skola i vilket fall som helst, måste verkligen! Under dagen så har jag typ vaknat och somnat om, pluggat och kollat på tv. Eller jag har iaf försökt plugga, men inget har fastnat + att det inte gick så bra med denna huvudvärk -.- , känns som att det blir ett ig på provet imorrn. Vilket inte är bra, inte bra alls...åh, helvete också! Får hoppas på att man får göra omprov.
Efter skolan imorrn så ska jag va med nichole iaf. :)

Heeejdå!

.
Mod, de är det jag behöver. Jag vill gå dit, men jag vågar inte. Jag är rädd för att jag ska inse att du verkligen inte är här längre. Jag är bara så rädd, rädd för ingenting som egentligen är så mycket.

Kommentarer
Postat av: evelina

as fin bild. och älskling, du är modig! hold on be strong, du klarar allt. du är stark, faktiskt en av dom starkaste jag känner, du klarar så mycket!

<3

jag vet inte vad jag ska säga men jag vill verkligen kunna finnas där för dig!

jag älskar dig, verkligen!

2009-10-09 @ 21:44:10
URL: http://philiparbast.blogg.se/
Postat av: Evelina

Gumman, du är stark! <3 . Du klara de. Finns alltid för dej<3 . Vad som än händer kan du alltid vända dig till mig!, allt som sägs stannar mellan oss två! <3. Det är bara att slå en signal om du vill prata, dag som natt! Finns alltid för dig Jenny! Älska dej enormt mycket! <3<3

2009-10-09 @ 22:30:29
Postat av: JennyLindström

Evelina kb: Allt du behöver göra är att bara finnas, leva. Det räcker långt. Jag älskar dig något så enormt, för alltid! <3

2009-10-09 @ 23:03:22
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: JennyLindström

Evelina L: Tack, det betyder så enormt att bara veta att du finns. Jag älskar dig grovt! <3333

2009-10-09 @ 23:04:42
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0