THIS IS MY LIFE AND I JUST DON'T CARE.

Egentligen tycker jag att det är ganska konstigt att andra människor har påverkat mitt liv mer än vad jag har.
Det har hänt en hel del grejer i mitt liv som endast andra har kunnat påverka och själv har jag fått tagit smällarna. Det är jag som får må dåligt över andras beslut, men endå är det mitt liv. Betyder det att jag kan ändra på besluten? Nej, verkligen inte. Men jag kan ärligt säga att jag önskar inget annat. Eller förresten, jag skulle mest bara vilja vrida tillbaka tiden och kunna påverka besluten och inte ändra dom helt. Jag skulle vilja kunna påverka personerna, som har påverkat mitt liv med sina beslut och handlingar.
Bara för att någon annan gör något på kanske inte bästa sätt så ska inte jag behöva ta de dåliga som kommer med beslutet... det tycker i alla fall inte jag.
Men det är ju bara vad jag tycker, och varför ska vi börja tänka på det nu när vi inte har gjort det innan? Jag menar, det här börjar bli en vana. Men det finns dåliga vanor, och det skrämmer mig.

.
Känslor är överskattat.
Jag önskar jag kunde bygga en mur som ingen kunde riva ner igen, ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0