TACKA GUD FÖR ATT HOSTA INTE ÄR DÖDLIGT...

...Inte för att jag tror sådär på Gud men endå.

Idag har jag alltså vart hemma. Har bara legat nere på soffan och kollat på tv, sovit eller haft tråkigt. Hade feber idag med, men nu är den borta iaf, så imorrn blir det skolan så att jag kan göra kemiprovet efteråt. Och sen så ska nog jag och nichole kolla efter någon praoplats, de är dags för de kan man säga.
Juste, nu kom jag på att jag måste fråga efter nya såna papper... dom blev lite blöta i helgen, hehe.
Nu ska jag snart gå och plugga lite mer kemi. Spelar ingen roll om de blir sent för jag kan endå inte sova. Jag har ju sömnproblem och jag kan ju lova att hostan inte hjälper!

Heeejdå! ♥

.
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp
Var att synas, att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas

 .
Oh boy, You make me feel like, no boy can make me feel like you  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0