SNÖ, VILKET BETYDET VINTER, VILKET BETYDER KYLA. INTE BRA!

Kan börja med att säga att jag hatar dethär vita äckliga som har landat på marken!
Dom två senaste dagarna har jag varit hemma från skolan -.-. Men imorrn har jag bestämt mig för att jag ska va frisk när jag vaknar. De är så tråkigt å va hemma när man är sjuk, då kan man lika gärna vara i skolan! Iaf så har jag väl inte gjort någonting på dagarna, igår pluggade jag kemi. Och imorrn har jag spanskaprov, men inga spanska böcker hemma. Så kan ju gissa mig till hur det kommer att gå... spanska är inte direkt det jag kan ändå heller, eller rättare sagt: Jag kan inte ett skit! Vill inte ens ha spanska! ;S.
Senare så ska jag väl titta på tv och sen försöka sova. Har sovit typ fyra timmar sammanlagt dom två senaste nätterna. Vet inte vrf, men bara vrider och vänder på mig... Jag hatar att sova ensam!
Juste, Jag funderar på att färga håret brunt också, såhär till vintern liksom. Fast vet inte rikigt ännu men känns som att jag har haft dethär blonda så pass länge nu att det är dags för en förändring, även om det bara är för några månader! :) men vi får se hur de blir med de.

Heeejdå! ♥

.
Till 8an blev det lugg...

.
Men det slutade med att jag hade diadem i typ tre-fyra månader...

.
Ska jag verkligen färga det nu, med tanke på hur det slutade med luggen?
Jag menar, det är inte lika lätt att dölja en helt annan färg som det är med en lugg. ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0