MUSIK, DET MEST UNDEBARA KAN FÅ MIG ATT GRÅTA... JA, JAG ÄR ANNORLUNDA?

Idag vaknade jag hos nichole. Spenderade gårdagen med henne, vilket var skönt...bättre så. Jag har en sån jäkla tur som har henne, om ni bara visste. Iaf så åkte jag hem vid elva, måde inte så bra. När jag kom hem satt jag här hela dagen, sen gick jag och duschade och efter det väntade jag på att mamma skulle komma hem. Vid sex åkte vi till mormor och morfar och åt. Karin, svenne, niklas och simon va också där. Guud, känns som att de va hundra år sen jag träffade dom så de va faktiskt kul! Och ja, man får väl säga Grattis till Karin och Svenne som har gift sig också, hemligt va de...lurigt!  Vi åkte hem vid halv nio typ.
Nu sitter jag här och har smått as tråkigt. Lyssnar på musik gör jag iaf, såklart! De är verkligen helt undebart med musik, låttexter. Bland det bästa som finns är när man hittar nån låt som man verkligen kan ''relatera till'', för då vet man att man inte är ensam. Ibland kan jag börja gråta när jag lyssnar på en låt bara för att det känns som att texten är tagen direkt ur hjärnan på en och allt bara känns så ja, jag vet inte riktigt, det bara känns liksom. Haha, lite komiskt kanske men dock så sant... Musik kan faktiskt få mig att gråta, ofta. Men tro mig, det kan man behöva ibland.

Heeeejdå ! ♥

.
Misse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0