KONSTIGT ATT MAN FORTFARANDE BLIR CHOCKAD NÄR DET INTE GÅR SOM MAN VILL.

Självklart självklart självklart så vaknade jag med feber imorse, självklart! Ja, så jag blev alltså hemma. Har bara legat nere på soffan och vart sur över att jag inte blir frisk, att inte febern kan försvinna iaf. För jag måste verkligen gå i skolan, har inte haft mina bästa resultat på några prov om man säger så...F*ck!
Har fortfarande feber nu men ska försöka att gå i skolan imorrn, åtminstonde så att jag kan hämta böcker och jobba hemma under lovet, de behövs mer än mycket.
Nu ska jag väl snart gå och lägga mig iaf, försöka sova trots huvudvärken, hostan och febern... Good Luck med de.

Hm... känns som att det är dags för en design här på bloggen också x). Fast orkar inte fatta hur man ska göra, så lär ta hjälp med de... någon gång ;]

Heeejdå! ♥

.
Big Girls Can Cry...
Är så sjukt trött på't, är så sjukt trött på allt.
Jag skulle göra allt och lite till för att kunna vrida tillbaka tiden,
Jag skulle gör allt för att få dig att andas igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0