JAG GER UPP.

Har suttit hur länge som helst nu och försökt skrivit nått bra. men allt blir bara tråkigt. har verkligen ingenting att skriva om. och ja, nu kommer jag att lägga upp det här totalt ointressanta inlägget också.... men whatever liksom.

Drar upp några bilder istället.

.
missemjauu :>

.
/careface.

.
Ni kan kalla oss the kinky kinks. Och ja, vi är extremt sexiga på bilden.

.
cut*cut*cut*. Ibland så hittar man sin snygga sida helt enkelt. *asg*

.
Jag har ju faktiskt en till misse också. Hon är söt, och ni bryr er :>

.
Nyvaken ftw. Dom är lite bäst.

.
Min överkropp ser helt tard ut på den här bilden, och mina armar ser as bleka ut.
Och ja, ni kunde nog inte bry er mer :>

.
Den här får avsluta. Adios för denna gång people.!
Lägg märke till min spanska, den är ju grym såhär efter två år.



Kommentarer
Postat av: Isa

The Kinky Kinks 4evah and evah! hahaha <3

och bilden är ju... grrr :] xD

2009-10-29 @ 15:24:05
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: JennyLindström

Hahahahha xD,! 4evah! <3333

2009-10-30 @ 17:27:57
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0