OM DU BARA VISSTE, KUNDE SE MIG NU.

Det här har förändrat mig något så enormt som person, självklart har det gjort det. Jag kanske inte visar det, eller det gör jag inte. Men tro mig, det här är svårt. Det är svårt att gå varenda dag och vara glad. Det är svårt att inte bryta ihop och börja gråta. Det är svårt att leva, med det här. Det är svårt att leva med frågan varför. Det är svårt att leva när man vet att man inte kommer att få ett svar. Det är svårt att leva när den personen man litar mest på sviker en hårdare än någon annan någonsin har gjort. Det är svårt att leva med det faktum att det var han som ville. Det är svårt att leva när inte han finns. Det är svårt att leva när inte du finns. Det är svårt att leva när inte Pappa finns. Det är svårt att leva.


.
Jag undrar om du tittar ner på mig.
Jag undrar om jag någonsin kommer att kunna förlåta dig.

Kommentarer
Postat av: Farbror

Kram på dig Jenny. Finns här om du vill ha hjälp med nått, vad som helst.

2009-10-12 @ 22:20:52
Postat av: JennyLindström

Tack, det betyder mycket...det betyder mest!<3

2009-10-13 @ 19:11:35
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0