DET SPELAR INTE LÄNGRE NÅGON ROLL, JAG ORKAR INTE SLÅSS, DET ÄR UTOM MIN KONTROLL.

Helgen: Underbar!
Idag vaknade jag med feber, hosta, huvudvärk och ont i halsen.. Värsta chocken eftersom att jag inte kände nått igår :S. Blev hemma från skolan. Har inte gjort ett skit idag. Bara legat nere på soffan och trott att jag ska dö... Jag menar den där svininfluensan kan man ju dö av, och med min vanliga tur så har man väl åkt på den nu också. Eller ja, det känns som en vanlig förkylning och så men man blir ju faktiskt rädd :>.
Fryser som satan ena sekunden gör jag också och i nästa så är jag så varm så jag vet inte vad, Jag Hatar Att Vara Sjuk, Jag Hatar Det!
Och ja, jag blir hemma från skolan imorrn också, eftersom att jag fortfarande har feber. Man skulle ju inte ha något emot om den va borta imorrn när man vaknade.

4amånader som vän med Nichole idag också, det är viktigt! ;)
Hon är allt för bra hon! ♥

Heeeejdå! ♥

.
I never thought I'd be in love like this
When I look at you my mind goes on a trip
Cause boy you came around and you knocked me down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0