BARA FÖR ATT JAG HAR NAMNSDAG IDAG ;>

Tjenare! Idag har jag vart hemma från skolan. Eller tog bussen hem från skolan 09.10 för att jag mådde skit. Ush... magen har typ krampat hela dagen, och jag känner mig helt konstig i kroppen, slapp liksom ;S. Nu är det bättre iaf, fast känns fortfarande allmänt konstigt i kroppen men får jag sova inatt så ska det fasen försvinna!
Så under dagen har jag inte gjort något speciellt, sovit och kollat på tv. Va meningen att jag skulle plugga men ja, så blev det med det när jag mådde/mår som jag mådde/mår. Fast ska ta och plugga nu när jag har skrivit klart här. Imorrn blir det först skolan och sen ska jag va med nichole! :)

Heeejdå! ♥

 .
HAHAHAHAHAHA... man kanske skulle ha denhär stilen på heltid? ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0