THEY SAY WE STAND FOR NOTHING, THERE'S NO WAY WE EVER COULD.

Tjaa :) . Efter skolan idag så blev det alltså banken med mamma. När jag va klar med det messade jag fanny och isa, å frågade va dom va. Mötte dom och då gick vi till konsum och satte oss och pratade m.m. Sen någon gång vid fyra gick vi till station, väntade på frida och ellan. Och då blev de pizza^^. Vi satt där ett tag och sen gick vi på öppen scen. Va många som va bra tycker jag (Y). Efter det vandrade vi runt på tierp, träffade joey, joppe, kevin och mäki så vi va med dom :). Åkte hem vid jaa, elva? eller nått sånt.
Imorrn ska jag vara nichole, Hon är mycket mycket efterlängtad kan jag lova! ♥

Byyyyyye! ♥

.
SAKNAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0