IT'S ONLY ONE THING LEFT TO DO, DISCOVER ME, DISCOVERING YOU.

Tjaa! Idag, idag, idag, idag ska jag vara med nichole! :D Hon tar bussen till tierp så att hon kommer hit typ 18.20. Då ska vi va med abodi och sen åker vi väl hem till mig, hon sover hos mig. :)
Nu ska jag snart ner å fixa lite och sen höra med mamma om hon kan skjutsa mig till tierp så att jag slipper åka buss! hahaha (A) xD

Byyyye! ♥

.
Fredag. Mäki goes pimp? ;D
.
Fredag. Eve va mycket fin!...som alltid :)
.
Fredag. Det blev öppenscen. Sara va mycket braa! :D
.
Fredag. Efter öppenscen spenderade man tid me trevligt folk. bla. dessa två (Y)
.
Lördag. Då va jag bara hemma.
.
Söndag. IDAG KOMMER NICHOLE !!!! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0