IS THIS THE THANKS I GET.

Inatt sov jag hos Nichole. Så kom till skolan tio över sju. Då gick vi och la oss på dom så sköna sofforna i salongen, jäkla träsoffor -.- . Försökte sova men det hade ju vart lite lättare om de hade varit lite mjukare. Plus att Mäkki kom och va pratglad som vanligt, haha.. bara för söt han!
Iaf så gick vi sen och la oss inne i vilorummet, pluggade kemi. Sen vi tio tog vi en liten rast, hehe. Men sen såg emanuel oss och då va de bara å sätta sig i studion och skriva religionssaken. Vad är Gud? Jag kom på den smarta idén att skriva Henrik eriksson som svar (man tar ju sina chanser till å fjäska för lärarna,haha!). Iaf så skrev vi lite information och så om honom också, blev mycket nöjd! hahahahah! xD men sen så skrev vi såklart ett seriöst svar också. När vi va klara med det fick vi ta lunch, men då flummade vi bara runt istället. Och sen satt vi bara inne i datasalen och ''jobbade'',heh.
Och sen så tog jag, för första gången på typ hundra år, skolbussen hem. Och de sög! x)

Adios! ♥

.
Åh, jag vill ha sommar, fotboll och frihet. Undebart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0