HEEEEEELG (Y)

Fredag: jag och nichole åkte till östhammar, träffa folk. Tog bussen till uppsala, va hemma hos mig tre.
Lördag: vaknade hos mig och sen blev de partaj hos josef på kvällen/ natten. Det blev riktigt lyckad, as kul verkligen! (Y) Tog bussen/tåget hem klockan 1. Och jag, smartskallen själv, trodde att jag glömde kameran hemma, fast den låg i väskan hela tiden -.-.
Söndag: Vi vaknade, åt frukost, sov åkte till tierp. Och nu ska vi snart sova igen.

Nichole: -Allt är fel på mig. Jag är hårig, har stora fötter och har stockar till ben... Aa, juste, jag glömde: Jag är bisexuell också.
Jag: -HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHH!

.
Hur ska jag göra nu? Jag hade ju glömt dig, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0