FÄRJESTAD <3

Idag vaknade jag halv två, mycket skönt! Gick ner direkt och duschade och allt det som hör till. Åt lite frukost/lunch. Sen vid halv fyra åkte jag, mamma och andreas till Gävle, på hockey. Brynäs-Färjestad! Färjestad vann med 2-4, greeeait! :D . Efter hockeyn åkte vi till max och åt och sen hem. När vi kom hem kollade jag först lite på tv och sen satte jag mig här. Nu känner jag att jag måste gå och sova snart, även fast jag inte vill. Upp tidigt imorrn... ska till skolan. Egentligen ska jag ha prao denhär veckan men eftersom att jag har vart sjuk så pass mycket så har jag ju hamnat efter så kanske ska va i skolan hela veckan och jobba ikapp. Nichole ska göra samma sak. Får vi inte göra så, så blir det väl typ prao på skolan eller nått annat tråkigt.

Heeeejdå! ♥
.
Osminkad och ser allmänt konstig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0