DET ÄR BARA SAKER MAN SER.

Undra hur många gånger man har fel om människor egentligen. Undra hur många man ser varje dag som man tycker ser as bitchiga ut men som egentligen är totalt tvärtom. Och undra hur många man ser människor som man tycker ser snälla ut men som egentligen är dom där som man inte kan lita på, dom där riktiga bitcharna!
Första intrycket, det är verkligen sjukt att det är så viktigt. Det är nästan viktigast för det är inte ofta man får en andra chans. Och även om man får det så är det inte alltid så lätt att ändra det första intrycket, för det kan sätta sig i den andra människan mer än vad man tror.
På ett sätt så är det löjligt att det första intrycket spelar så stor roll också. För oftast så är det ju trots allt bara saker man ser, det är bara saker man ser.

Tjaaa! Idag så ska jag åka till Nichole(Y). Eller ja, om jag kan få skjuts till tierp av mamma asså. Men hon ska ner och handla för det har hon sagt, och då tycker faktsikt jag att hon kan göra det vid sex, så att jag kan ta tåget då...hehe (A). Aja, igår va jag bara hemma. Ganska skönt ändå för va så otroligt trött, gick och la mig elva liksom. ELVA?! det är sjukt, för å vara mig.
Nu ska jag sitta här ett tag till och sen ska jag ner och duscha och allt sånt. Och fråga mamma om skjuts dårå.

Byyyeee! ♥

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0