BARNKALAS!

Tjaa! Skolan gick väldigt fort idag, skönt! På hemkunskapen gjorde vi något gott också för en gångs skull, tacos!
Efter skolan så blev det kalas. Freddan fyller ju 15 idag! Så nu får hon ha sex med pojkar (kom ihåg kondom), cykla utan cykelhjälm, kolla på skräckfilmer och köra mopped, helt lagligt! Grattis! ♥ x)
Vi hade de riktigt trevlig och sen så blev det bussen till tierp vid halv sex och sen bussen därifrån och hem.
Just nu så sitter jag och lyssnar på musik, såklart, och pluggar syslöjd. Det är väl det som jag kommer att göra ikväll. Ska försöka att somna skapligt tidigt också. Även fast jag typ aldrig kan sova, jag hatar det här. Fattar inte varför jag inte kan sova på nätterna för? ;S

.
Födelsedagsbarnet her self va mkt glad, dock va inte Hillevi lika glad? x)
.
Evelina mycket fin i brillor (Y) Och Freddan glaaad (Y)
.
Kalas va de ja! Ballonger, läsk, kakor, tårta (Y) ;D
.
The Gangstahs , haha :D <3
.
Haha, Grattis på dig snygging! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0