ALLT ÄR SOM DET ÄR, MEN INGET ÄR SOM DET HAR VARIT.

Tjaaaa! Sitter i skolan och har precis kollat på fula skivomslag med Mäkki! HAHAHAHAHA ! xD.
Snart ska jag och nichole gå och äta, eller iaf kolla vad det är för äckligt idag, som vanligt.
Sen så ska vi väl forstätta jobba, så att inte emanuel blir arg, för de vill vi ju inte!
Efter skolan så stannar jag och nichole i tierp ett tag tror vi. Jag kanske följer med henne hem, men får se

Byyyeee! ♥
.
Hahahahahaha, ett av dom såååå vackra skivomslagen! xD...

.
Tiden läker såren men skapar också många...

Kommentarer
Postat av: evelina

jag tycker att detdära skivomslaget var najs :D

hälsa min lilla älskling att jag saknar honom ;D hehe <3

2009-11-04 @ 15:29:34
URL: http://philiparbast.blogg.se/
Postat av: JennyLindström

Hehehe, jag och anton höll på och dö av skratt när vi såg de :P

Och det ska jag göra! :) (om jag kommer ihåg xd) <3

2009-11-05 @ 15:15:45
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0