UTAN FÖR FÖNSTRET LYSER MARKEN VIT, DET ÄR JULETID.

Och så var julafton över. eller ja, klockan är 23.04 så faktiskt 56 minuter kvar, hehe.
dagen har varit bra, mycket bra. fick pengar, kläder, och en massa annat i julklapp, great! men den bästa fick jag faktiskt av brorsan, christina aguileras nya parfym... den är lovely! (Y)hehe.
imorrn så ska jag upp och gå på jullottan, hahahahha! ja, jag gör det faktiskt frivilligt. men anledningen orkar jag inte ta upp, för jag tänkte att detta bara skulle vara ett positivt/glatt inlägg... så ja, ni förstår väl... och nu blev det inte bara positivt längre. skit också! men jag antar att om jag ska skriva så lär jag ju faktiskt skriva hur det är också, och ja... det här är mitt liv, great va? verkligen great.
nej men, inga ledsna miner nu. det är jul och då ska man vara glad!
snart nytt år också... dags att börja om då kanske?

Ha de bra! ♥

.
hehe, ungen på comhem reklamen är great! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0