TÄND ETT LJUS OCH LÅT DET BRINNA, LÅT ALDRIG HOPPET FÖRSVINNA.

Och så var lucian avklarad! Skönt vill jag lova. Det gick väl sådär för oss, men va fan, det hade kunnat gått så mycket värre ;>. Efter lucian så var det meningen att jag skulle kolla på film. Men eftersom att nichole diskussion hade försvunnit i hennes PM så hjälpte jag henne att skriva en ny istället för att kolla på filmen. Sen tog hon och jag 12 bussen hem till mig.
Just nu sover nichole och jag väntar på att hon ska vakna. Och sen åker vi till josef, trevlans!

Heerrråå! ♥

.
The santa-strippers, som någon random snubbe kallade oss. xD!

.
Igår var Peyman och hälsade på. Guuuud vad jag har saknat honom, helt sjukt! ♥
.
En heeet kompis ba.


Kommentarer
Postat av: evelina

hahahaha, du är så elak! xd

2009-12-13 @ 22:09:22
URL: http://philiparbast.blogg.se/
Postat av: JennyLindström

heheheheheh (A)

2009-12-13 @ 22:33:55
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0