NATTFOTBOLL. GREAT.

tjaaa! just nu pratar jag i telefon med nichole. och väntar på att klockan ska bli halv åtta å då åker jag ner till tierp å går på nattfotboll med fanny och frida :). vet inte hur länge jag blir där, vet inte om jag pallar vara kvar enda tills det slutar. För imorrn ska jag ta elva bussen in till muppsala och handla julklappar med nichole. Och jag behöver faktiskt sova! x). Vad som händer på kvällen imorrn vet jag inte ännu, hittar förhoppningsvis på nått med nicholetten. (Y)
Aja, nu ska jag ner och typ, platta håret eller nått.

Adiooos! ♥

.
Hahah, fyfan. Förra fredagen var jag och nichole hos josef (frasse va där också).
Och när vi sen skulle hem så skulle självklart jag gå i backen, på gräset, istället för i trappan.
Och ja, det gick ju som det gick. Slutade med att nichole garvade ihjäl sig åt mig för att jag halkade och jag fick en fin fläck på tightsen.
Vad vi mer gjorde ska vi inte ens prata om. Ett minne för livet kan jag lugnt säga!
Hahahahahhaahahhahaha! xD så smidig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vill sända mina kusiner en STOR God Jul kram och ett gott nytt år!!

2009-12-19 @ 01:41:50
URL: http://miamaria86.blogg.se/
Postat av: JennyLindström

Vi ger en STOR God Jul Kram och Gott Nytt År tillbaka! <3

2009-12-19 @ 15:43:28
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0